Zamawiający:
Gmina i Miasto Raszków
Tytuł przetargu:
Przebudowa drogi w m. Bieganin (dz.nr 467)
CPV:
45.11.10.00-8, 45.23.30.00-0.
Tryb zamówienia:
Warunki:
Informacja o warunkach jakie muszą spełniać oferenci:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. 2008r. Nr 171, poz 1058 ).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły "spełnia-nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Ocena spełnienia warunków, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp dokonana będzie na podstawie:
" aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (zgodny z zakresem zamówienia),
" aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Ocena spełnienia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonane na podstawie wypełnionych przez wykonawcę i załączonych do oferty załączników:
"Doświadczenie zawodowe"
" wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie- wykonali co najmniej 1 roboty budowlane polegające na wykonaniu zadań o porównywalnym zakresie i wartości nie mniejszej niż 100 000 zł.
"Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie"
" wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
" pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa jak wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, w szczególności dotyczy to uprawnień kierownika budowy oraz dokumentów potwierdzających przynależność wskazanego kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
"Potencjał techniczny"
" wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
" pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o których mowa jak wyzej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
Ocena spełnienia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia będzie dokonana na podstawie:
" informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
" jeżeli z informacji banku prowadzącego rachunek wykonawcy będzie wynikało, że
wykonawca posiada własne środki finansowe - co najmniej 30% wartości zamówienia lub ma zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu na przedmiotowe zamówienie do wysokości co najmniej 30% i więcej wartości zamówienia, to zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Na ocenę spełnienia warunku zamawiający weźmie pod uwagę informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, z której będzie wynikało jakimi środkami finansowymi na realizację zamówienia dysponuje wykonawca, względnie jaką ma zdolność kredytową.
Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Termin realizacji:
30 dni od podpisania umowy
Osoba odpowiedzialna:
Henryk Krawczyk
Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy i Miasta Raszków
ul Rynek 32
63-440 Raszków
Sekretariat
Oferty można składać do:
2009-10-26 godz: 09:00
Otwarcie ofert:
2009-10-26 godz: 09:15
Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Gminy i Miasta Raszków
ul Rynek 32
63-440 Raszków
sala nr 15
Kryteria wyboru:
najniższa cena
Wadium:
1000.00zł
Uwagi:
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
Oferty pozostaną ważne przez okres 30 dni od daty złożenia.
Nie planuje się zawarcia umowy ramowej.
Nie planuje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych - Numer ogłoszenia: 342514 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009.
Firmy uczestniczące