OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. Numer ogłoszenia UZP: 310844 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. Numer ogłoszenia UZP: 310844 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
Raszków: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
Numer ogłoszenia UZP: 310844 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszków , Rynek 32, 63-440 Raszków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7343510, faks 062 7350665.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na następujących warunkach: a. kwota kredytu: 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych), b. rodzaj kredytu : długoterminowy, c. okres kredytowania : 6 lat - od podpisania umowy do 30.06.2016r. d. spłata kredytu w złotych polskich będzie następowała kwartalnie, z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do 30.09.2011 w terminach określonych w harmonogramie spłaty i odsetki płatne w okresach miesięcznych liczonych od faktycznego wykorzystania kredytu, na ostatni dzień każdego miesiąca, płatne do dnia 10 następnego miesiąca z tym ,że jeżeli będzie to dzień świąteczny, niedziela lub dzień wolny od pracy płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. Odsetki płatne na podstawie przesłanego przez Kredytodawcę, na 5 dni przed terminem płatności, zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. e. Podstawą do obliczania oprocentowania udzielonego kredytu będzie publikowana stawka WIBOR dla jednomiesięcznych depozytów notowana na dwa dni robocze poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego plus marża banku ( dodatnia lub ujemna ). f. Odsetki będą naliczane od niespłaconego kapitału, g. zamawiający określa jako możliwą formę zabezpieczenia kredytu weksel własny in blanco, h. Kredyt będzie uruchomiony w transzach, przelewem na konto zamawiającego: 30.11.2010r.- 2.000.000,00 zł i. Dopuszcza się możliwość uruchomienia mniejszej kwoty kredytu. j. Nie będą pobierane : -opłaty i prowizje bankowe od: salda nie wykorzystanej części kredytu operacji związanych z wcześniejszą spłatą kredytu odsetki od części kredytu spłaconego w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie za okres od daty dokonania wcześniejszej spłaty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, co do których jest brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy oraz którzy spełniają warunki: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - aktualnego zezwolenia na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikające z ustawy z dnia 29.08.1997r-Prawo bankowe (Dz.U. Z 2002r.nr 72,poz.665 z późn. zm.) po 1 stycznia 1998r (zezwolenie uprawniające do wykonania czynności bankowych). - Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu-Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w pkt 9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie postawiono takiego warunku.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie postawiono tego warunku.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie postawiono tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć - wypełnione i podpisane: a) formularz ofertowy, b) oświadczenia , c) dokumenty potwierdzające uprawienia osób podpisujących ofertę o ile uprawienia te nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszkow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Raszków ul. Rynek 32 63-440 Raszków pok nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Raszków ul. Rynek 32 63-440 Raszków sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zobacz także
Uchwała XL/310/2010 Rady Gminy i Miasta Raszków z dnia 10 sierpnia 2010 rok |
Uchwała Nr XXXIV/264/2009 Rady Gminy i Miasta Raszków z dnia 29 grudnia 2009r. |
Metadane
Źródło informacji: | Henryk Krawczyk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mateusz Pluta |
Data wprowadzenia: | 2010-09-29 15:07:50 |
Opublikował: | Mateusz Pluta |
Data publikacji: | 2010-09-29 15:54:38 |
Ostatnia zmiana: | 2010-10-04 15:06:23 |
Ilość wyświetleń: | 1197 |
attach_file Załączniki
Rb-27S 2009 | 4,41 MB | ||
Rb-27S 2010 | 4,98 MB | ||
Rb-28S 2009 | 9,96 MB | ||
Rb-28S 2010 | 10,37 MB | ||
Rb-N 2009 | 0,77 MB | ||
Rb-N 2010 | 0,87 MB | ||
Rb-NDS 2009 | 0,68 MB | ||
Rb-NDS 2010 | 0,66 MB | ||
RB-Z | 90,88 kB | ||
SO-0950_95_3_Ka_10 | 1,00 MB | ||
XXXIX_305_2010 | 456,22 kB | ||
SIWZ-1 kredyt 2010 I | doc | 161,29 kB | |
Pytania i odpowiedzi kredyt | 74,59 kB | ||
Rb-Z_IIkw_2010 | 0,92 MB | ||
Zadluzenie_Raszkow | 1,10 MB |