Ogłoszenie o zamówieniu na usługę udzielenia kredytu
Ogłoszenie o zamówieniu na usługę udzielenia kredytu
PL-Raszków: Usługi udzielania kredytu
2011/S 211-343916
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Gmina i Miasto Raszków
Rynek 32
Osoba do kontaktów: Henryk Krawczyk
63-440 Raszków
POLSKA
Tel.: +48 627343510
E-mail: kancelaria@raszkow.pl
Faks: +48 627350665
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej http://www.raszkow.pl
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowea)Usługi ubezpieczeniowe b)Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Gminy i Miasta Raszków.
Rynek 32.
63-440 Raszków
POLSKA.
Kod NUTS PL416
1. Kwota kredytu – do wysokości 3 600 000,00 PLN do wykorzystania w trzech transzach: I do wysokości 2 000 000,00 PLN, druga transza do wysokości 1 000 000,00 PLN i III transza do wysokości 600 000,00 PLN.
2. Przewidywany termin uruchomienia kredytu:
I transza – do dnia 31.10.2011 r.,
II transza – do dnia 30.11..2011 r.,
III transza do dnia 20.12.2011 r.
Zakończenie umowy kredytowej (całkowita spłata kapitału i odsetek): 10.4.2018 r.
3. Karencja w spłacie kapitału – do dnia 31.12.2012 r.
4. Spłata kapitału w ratach kwartalnych płatnych do ostatniego dnia pierwszego miesiąca każdego kwartału począwszy od dnia 31.12.2012 r. - szczegóły w SIWZ.
5. Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej ustalanej na podstawie stawki WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych zwanej dalej WIBOR 1M powiększonej o marżę, wyrażoną w punktach procentowych w stosunku rocznym, zaproponowaną w ofercie przez Wykonawcę (Bank).
6. Spłata rat odsetkowych będzie następowała w okresach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanego kredytu, liczone na ostatni dzień każdego miesiąca, płatne do 10 dnia następnego miesiąca.
Spłata kredytu może być zabezpieczona wyłącznie w formie weksla „in blanko” wraz z deklaracją wekslową.
7. Maksymalna wysokość prowizji liczonej od kwoty kredytu: 0,5 %
8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
66113000
Bez VAT
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2011/S 172-282990 z dnia 8.9.2011
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
SGB-Bank S.A. w Poznaniu oddział w Ostrowie Wielkopolskim
Szarych Szeregów 23A
60-462 Poznań
POLSKA
Wartość: 1 125 505,50 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia
Wartość: 861 444,50 PLN
Bez VAT
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Tel.: +48 224587840
1) odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany podstawie ustawy;
2) odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania;
3) odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu;
4) odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zgodnie z art. 182 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo w terminie 15 dni — jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
2) odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej;
3) odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1) i 2) wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
3. Szczegółowe regulacje dotyczące składania odwołań, a także innych środków ochrony prawnej zawarte są w ustawie Prawo zamówień publicznych, a w szczególności w jej Dziale VI.
Urząd Zamówień Publicznych - Departament Odwołań
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
Metadane
Źródło informacji: | Henryk Krawczyk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mateusz Pluta |
Data wprowadzenia: | 2011-11-04 15:33:15 |
Opublikował: | Mateusz Pluta |
Data publikacji: | 2011-11-04 15:37:09 |
Ostatnia zmiana: | 2011-11-04 15:37:19 |
Ilość wyświetleń: | 1270 |