OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na: Dostawa miału węglowego i węgla dla Gimnazjum im. Armii Krajowej w Raszkowie z siedzibą w Pogrzybowie Numer ogłoszenia: 481294 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na: Dostawa miału węglowego i węgla dla Gimnazjum im. Armii Krajowej w Raszkowie z siedzibą w Pogrzybowie Numer ogłoszenia: 481294 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
Raszków: Dostawa miału węglowego i węgla dla Gimnazjum im. Armii Krajowej w Raszkowie z siedzibą w Pogrzybowie
Numer ogłoszenia: 481294 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszków , Rynek 32, 63-440 Raszków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7343510, faks 062 7350665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miału węglowego i węgla dla Gimnazjum im. Armii Krajowej w Raszkowie z siedzibą w Pogrzybowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 162,00 tony miału węglowego o wartości opałowej min 23 KJ/kg popiół 20% siarka 0,8% 50,00 tony węgiel kamienny o wartości opałowej min 30 KJ/kg popiół 0,6 % siarka 0,5 % miał węglowy: 23-20-08 węgiel kamienny: 30-06-05.Wykonawca do oferty dołączy dokumenty potwierdzające jakość i miejsce pochodzenia oferowanego opału świadectwo jakości. Dostawy realizowane w godzinach pracy Gimnazjum od godz. 8:00-15:00.Przekazanie ładunku w jednostce organizacyjnej za dokumentem zdawczo-odbiorczym zawierającym wagę realizowanej dostawy, ceny, parametry jakościowe /klasa/, potwierdzone świadectwem jakości - dołączyć każdorazowo świadectwo /kserokopia poświadczona za zgodność odpisu z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy/. Odbiorcami dostawy jest Gimnazjum w Raszkowie z siedzibą w Pogrzybowie Protokolarny odbiór ładunku opału w obecności palacza kotłowni c.o. i dyrektora placówki oświatowej. Rozładunek na wyraźne polecenie i w miejscu wskazanym przez palacza c.o.Samowolny rozładunek nie będzie uznany za dostawę. Z uwagi na pojemność magazynową składów opalu, możliwość dojazdu do magazynu, jednorazowe dostawy środkami transportu o ładowności nie wyższej niż 5-10 ton. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału skrzyni ładunkowej prowizorycznymi przegrodami i dostarczenie ładunku w ten sposób podzielonej naczepie. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli ilości dowiezionego opału w najbliższym punkcie wagowym wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku różnic wagowych /dopuszczalna tolerancja wagowa granica błędu to 30 kg wagi ładunku mniejszej od wagi wynikającej z dokumentu zdawczo-odbiorczego umowa na dostawę zostanie rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym a Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wartości umownej zamówienia 10% x 162 tony x cena jednostkowa określona przez Wykonawcę, 10% x 50 ton x cena jednostkowa określona przez Wykonawcę. Wymagania odnośnie gwarancji i rękojmi:Dostawy realizowane po uprzednim powiadomieniu odbiorcy dostawy Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczonego opału w punkcie wskazanym przez Zamawiającego laboratorium analityczne.W przypadku stwierdzenia jakości zgodnej lub wyższej z zamówieniem na koszt Zamawiającego.W przypadku jakości gorszej od jakości określonej w zamówieniu na koszt Wykonawcy.Koszt badań potracony zostanie z faktury za dostawę na co Wykonawca wyraża zgodę.Zamawiający powiadomi Wykonawcę /faksem na nr telefonu wskazany w ofercie/ o dniu i godzinie pobrania prób opału do badań - na dwa dni kalendarzowe przed planowanym terminem pobrania próby. Próby będą pobierane z ilości nie mniejszej niż 100 kg..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 1.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, co do których jest brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie ustawy oraz którzy spełniają warunki dotyczące:Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w pkt.9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów,jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
wykażą w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie co najmniej jednej dostawy miału węglowego o wartości co najmniej 50 000,00zł załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie;Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w pkt.9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie wymaga tego warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykażą, że posiadają aktualne i opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w pkt.9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć - wypełnione i podpisane: a)formularz oferty, b)oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt.10, c)dowód wzniesienia wadium, d)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, e)projekt umowy zaakceptowany przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszkow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Raszków Rynek 32 63-440 Raszków pok nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Raszków, Rynek 32 63-440 Raszków pok nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metadane
Źródło informacji: | Henryk Krawczyk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Henryk Krawczyk |
Data wprowadzenia: | 2013-04-25 10:12:42 |
Opublikował: | Henryk Krawczyk |
Data publikacji: | 2013-04-25 10:14:16 |
Ostatnia zmiana: | 2013-04-25 10:14:27 |
Ilość wyświetleń: | 1177 |
attach_file Załączniki
Załączniki dostawa węgla | zip | 50,66 kB |