OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na: Realizacja projektu pn. Siłownia zewnętrzna miejscem rekreacji i integracji mieszkańców wsi Radłów, Ligota i Szczurawice Numer ogłoszenia: 102354 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na: Realizacja projektu pn. Siłownia zewnętrzna miejscem rekreacji i integracji mieszkańców wsi Radłów, Ligota i Szczurawice Numer ogłoszenia: 102354 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
Raszków: realizacja projektu pn. Siłownia zewnętrzna miejscem rekreacji i integracji mieszkańców wsi Radłów, Ligota i Szczurawice
Numer ogłoszenia: 102354 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszków , Rynek 32, 63-440 Raszków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7343510, faks 062 7350665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja projektu pn. Siłownia zewnętrzna miejscem rekreacji i integracji mieszkańców wsi Radłów, Ligota i Szczurawice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. Siłownia zewnętrzna miejscem rekreacji i integracji mieszkańców wsi Radłów, Ligota i Szczurawice zgodnie z zgodnie z umową o przyznanie pomocy w ramach działania 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013 w zakresie: Usunięcie humusu Wykonanie podbudowy z piasku Wykonanie obrzeża betonowego Ułożenie geowłókniny zabezpieczającej przed zarastaniem chwastów Wykonanie nawierzchni z piasku Dostawa i montaż 3 tablic informacyjnych z regulaminem wraz z fundamentem Dostawa i montaż 3 koszy na śmieci wraz z fundamentem Dostawa i montaż 3 ławek wraz z fundamentem Dostawa i montaż 15 urządzeń fitnes wraz z fundamentem Urządzenia muszą być wykonane w oparciu o normy 1176-1:2009 potwierdzone aktualnym świadectwem lub certyfikatem. Urządzenia muszą być przeznaczone i bezpieczne dla dzieci, dorosłych i seniorów w podeszłym wieku. Materiały z których wykonane są elementy siłowni zewnętrznej to: rury ze stali grubościennej i elementy z blachy składające się na konstrukcję, ocynkowane (galwanizacja ogniowa) i podwójnie malowane proszkowo farbami poliestrowymi,zapewniające ochronę antykorozyjną, całości wykończona elementami gumowymi, łożyska typu zamkniętego, uchwyty i rączki z polichlorku winylu, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium, siedziska i oparcia ze stali ( nie dopuszcza się tworzyw sztucznych). Wszystkie urządzenia muszą posiadać instrukcje do ćwiczeń obrazkową i literową. Trwale naniesione na pylonach, nie dopuszcza się stosowania naklejek. Do oferty należy przedłożyć kartę katalogową urządzenia zawierająca wizualizacje proponowanego elementu siłowni zewnętrznej oraz wyczerpujący opis techniczny potwierdzający wymogi Zamawiającego w zakresie jego dostawy, w szczególności, materiały, wymiary, sposób montażu, zabezpieczenia antykorozyjne. Ławki ogrodowe z oparciem na stelażu metalowym z siedziskiem wykonanym z elementów drewnianych . Siedzisko ograniczone po obu stronach podłokietnikami. Kosze na śmieci konstrukcji betonowej z wkładem z blachy, umożliwiającym jego opróżnienie. Kosze skonstruowane na bazie betonowych prefabrykatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, oraz przedmiaru robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy przedstawią : - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączą dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodem, o którym mowa wyżej jest poświadczenie.(załącznik nr 4 do specyfikacji) - Zamawiający wymaga aby w wykazie robót budowlanych Wykonawca wskazał także co najmniej jedną robotę ( w ramach jednej umowy) o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia na kwotę brutto nie mniejszą niż 30 000,00 zł brutto oraz załączył dokument, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.(załącznik nr 4 do specyfikacji)
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć wypełnione i podpisane: a) formularz oferty, b) oświadczenia i dokumenty , o których mowa w pkt VI c) kosztorys ofertowy, d) projekt umowy zaakceptowany przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.Raszkow.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Raszków, Rynek 32, 63-440 Raszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Raszków, Rynek 32 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zgodnie z umową o przyznanie pomocy w ramach działania 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metadane
Źródło informacji: | Henryk Krawczyk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mateusz Pluta |
Data wprowadzenia: | 2014-03-26 13:48:20 |
Opublikował: | Mateusz Pluta |
Data publikacji: | 2014-03-26 13:58:41 |
Ostatnia zmiana: | 2014-03-26 13:58:53 |
Ilość wyświetleń: | 1111 |
attach_file Załączniki
SIWZ siłownia 2014 I | doc | 94,79 kB | |
Załącznik 6 | doc | 15,79 kB | |
Załącznik 7 | doc | 14,29 kB | |
Załącznik Nr 1do specyfikacji | docx | 10,79 kB | |
Załącznik Nr 2 do specyfikacji | docx | 8,26 kB | |
Załącznik Nr 3 do specyfikacji | docx | 8,06 kB | |
Załącznik Nr 4 do specyfikacji | docx | 8,84 kB | |
Załącznik Nr 5 do specyfikacji | docx | 20,78 kB | |
Fitness dokumentacja | zip | 36,78 MB |