Ogłoszenie o zamówieniu na: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Raszków
Ogłoszenie o zamówieniu na: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Raszków
Raszków: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Raszków, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy
Numer ogłoszenia: 322020 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszków , Rynek 32, 63-440 Raszków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7343510, faks 062 7350665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Raszków, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów segregowanych, c) odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, d) odbieranie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w jednostkach wymienionych w załączniku nr 14 do SIWZ tj. - przeterminowane leki, w okresie 01.02.2016 do 31.07.2016 r. Wykonawca odbierze z nieruchomości, na której zamieszkują mieszkańcy, każdą ilość wystawionych przez właścicieli tych nieruchomości odpadów komunalnych. Odbiór i zagospodarowanie odpadów niesegregowanych (zmieszanych) oraz segregowanych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy i Miasta Raszków z następujących miejscowości: teren miasta Raszków oraz z niżej wymienionych miejscowości znajdujących się na terenie gminy: Bieganin, Bugaj, Drogosław, Głogowa, Grudzielec Nowy, Grudzielec, Janków Zaleśny, Jaskółki, Jelitów, Józefów, Koryta, Korytnica, Ligota, Moszczanka, Niemojewiec, Pogrzybów, Przybysławice, Radłów, Rąbczyn, Skrzebowa, Sulisław, Szczurawice, Walentynów. Lokalizację ulic na terenie miasta Raszków oraz lokalizację miejscowości na obszarze gminy przekazano na załączonych mapach stanowiących zał. nr 1 (miasto Raszków) oraz zał. nr 2 (teren gminy) do SIWZ. I. Odbieranie odpadów z zabudowy jednorodzinnej - Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych: 1. Niesegregowane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01): 1) Niesegregowane (odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy - właściciele nieruchomości zapewniają ww. pojemniki na danych nieruchomościach oraz utrzymują je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 2) Częstotliwość odbioru zmieszanych odpadów komunalnych - co dwa tygodnie, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i przez niego zaakceptowanym. 3) Ilość nieruchomości zamieszkałych (na stałe, jak też nieruchomości zamieszkałych czasowo), wraz z ich adresami zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ. 4) Nieodebranie przez Wykonawcę z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem - skutkuje obowiązkiem dokonania takiego odbioru najpóźniej w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego. 5) Obowiązkiem Wykonawcy jest zagospodarowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również comiesięczne przedstawianie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności. 6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie wokół ww. pojemników. 2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40): 1) Odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się 2 rodzaje worków: a) żółty - na odpady z tworzyw sztucznych, metali, papieru i tektury oraz opakowaniowych odpadów wielomateriałowych b) zielony - na odpady ze szkła. 2) Worki na odpady segregowane będą przekazywane przez Gminę nieodpłatnie Wykonawcy, który będzie dostarczał je na bieżąco właścicielom nieruchomości zamieszkałych 3) Częstotliwość wywozu worków do odbioru od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych - 1 raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i przez niego zaakceptowanym. 4) Nieodebranie z nieruchomości worków wystawionych zgodnie z harmonogramem oraz nieprzekazanie worków na wymianę - skutkuje obowiązkiem Wykonawcy, by najpóźniej w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faksem lub e-mailem od Zamawiającego usługę będącą przedmiotem zgłoszenia wykonać. 5) Obowiązkiem Wykonawcy jest: a) uzupełnianie właścicielom nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych na: papier, szkło, plastik i metal oraz odpady wielomateriałowe, po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych. b) zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz comiesięczne przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności. 3. Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36) 1) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie bezpośrednio sprzed posesji właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy 2) Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - 1 raz w roku, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i przez niego zaakceptowanym. 3) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz w miesiącach następujących po miesiącach zbiórki przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności. II. Odbieranie odpadów z zabudowy wielorodzinnej 1. Niesegregowane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) 1) Odpady niesegregowane odbierane będą z pojemników o pojemności 1100 l lub 5-10 m3 od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 2) Częstotliwość odbioru ww. odpadów co tydzień w okresie od kwietnia do października, co dwa tygodnie w okresie od listopada do marca, zgodnie z harmonogramem wykonanym w porozumieniu z Zamawiającym przez niego zaakceptowanym. 3) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz comiesięczne przedstawienie Zamawiającemu w szczególności dowodów potwierdzających te czynności. 2. Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane), w tym odpady opakowaniowe (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40): 1) Odbiór selektywnie zebranych odpadów na terenie zabudowy wielorodzinnej prowadzony będzie w systemie pojemnikowo-workowym. 3. Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36) 1) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbywać się będzie z miejsc wyznaczonych przez zarządców budynków (na przykład przy pojemnikach, altankach śmietnikowych itp.). 2) Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - 1 raz w roku, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę i uzgodnionym przez Wykonawcę. Harmonogram będzie podlegał akceptacji Zamawiającego. 3) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego oraz elektronicznego poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz, w miesiącu następującym po miesiącu zbiórki, przedstawienie Zamawiającemu dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności. III. Odbiór odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w jednostkach wymienionych w załączniku nr do SIWZ, z podziałem na: - przeterminowane leki, 1) Wykonawca zobowiązany jest do odebrania przeterminowanych leków z punktów zbiórki (apteki, budynek Urzędu Gminy i Miasta Raszków), których adresy wykazane są w załączniku nr 14 do SIWZ. Pojemniki znajdujące się w punktach zbiórki są własnością Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zmiany wielkości wynagrodzenia w przypadku zgłoszenia się do udziału w zbiórce kolejnych punktów, a także w przypadku rezygnacji któregoś z nich. 2) Odbiór powyższych odpadów będzie realizowany na telefoniczne zlecenie pracownika ds. świadczenia usług i odbioru odpadów komunalnych Urzędu Gminy i Miasta Raszków. Czas reakcji liczony od momentu zgłoszenia do czasu realizacji nie może być dłuższy niż 72 godz. 3) Przeterminowane leki gromadzone są w pojemnikach o pojemności 60 l. Dane charakteryzujące zamówienie: 1. Ilość nieruchomości: 1) liczba nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Raszków: 2706 2) liczba gospodarstw domowych na terenie Gminy i Miasta Raszków: 2799 2. Informacja o orientacyjnych ilościach odpadów odebranych z terenu Gminy 2.Ilość wytworzonych na terenie Gminy i Miasta Raszków odpadów komunalnych nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Szacowana ilość odpadów komunalnych przewidzianych do odbioru i zagospodarowania w okresie trwania umowy wyniesie około 1622,6 Mg odpadów komunalnych, z czego: - 1 400 Mg - to odpady niesegregowane - 142,5 Mg - to odpady segregowane tj. 50 Mg - tworzywo sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania wielomateriałowe, metale, oraz opakowania z metali, 90 Mg - szkło białe opakowania ze szkła białego, szkło kolorowe i opakowania ze szkła kolorowego, 2,5 Mg - papier i tektura oraz opakowania z papieru i tektury. - 80 Mg - odpady wielkogabarytowe - przeterminowane leki - 100 kg.
II.1.5)
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 12 miesięcy zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 20 % wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.54.14.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. tj. a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Gminy i Miasta Raszków w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienionych poniżej: Kategoria odpadu Kod odpadu Zmieszane odpady komunalne 20 03 01 Szkło 15 01 07, 15 01 06, 20 01 02 Papier 15 01 01, 15 01 06, 20 01 01 Tworzywa sztuczne 15 01 02, 15 01 06, 20 01 39 Metale 15 01 04, 15 01 06, 20 01 04 Opakowania wielomateriałowe 15 01 05, 15 01 06 Odpady wielkogabarytowe 20 03 07 Przeterminowane leki 20 01 31*, 20 01 32 b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych lub gotowość przyjęcia odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. c) wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy PZP.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Prowadzenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - działalności gospodarczej związanej z gospodarowaniem odpadami. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy PZP.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponowanie przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy PZP.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi posiadać: a)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) opłaconą polisę, w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony na podstawie art. 24 ustawy PZP.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymienione w pkt III. 4 albo w pkt III.5 . Do oferty należy dołączyć: wypełniony i podpisany formularz oferty, oświadczenia, dowód wniesienia wadium i dokumenty o których mowa w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy - załącznik nr 12 do SIWZ. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy, a także jej ewentualne rozwiązanie albo oświadczenie o odstąpieniu lub wypowiedzeniu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają zmianę istotnych postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy PZP w przypadku wystąpienia następujących okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj: 1)zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy 2)wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy 3)niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (w szczególności umowy, wypadku losowego, nieprzewidzianej zmiany organizacyjnej).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Raszków ul. Rynek 32 63-440 Raszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Raszków ul. Rynek 32, 63-440 Raszków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metadane
Źródło informacji: | Paulina Tomczak |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Paulina Tomczak |
Data wprowadzenia: | 2015-11-27 11:42:52 |
Opublikował: | Paulina Tomczak |
Data publikacji: | 2015-11-27 11:57:24 |
Ostatnia zmiana: | 2015-11-27 11:57:36 |
Ilość wyświetleń: | 986 |
attach_file Załączniki
SIWZ | odt | 56,91 kB | |
Załacznik nr 1 | 6,99 MB | ||
Załącznik nr 2 | 6,80 MB | ||
Załącznik nr 3 | 87,69 kB | ||
Załacznik nr 4 | 73,76 kB | ||
załącznik nr 5 | odt | 15,78 kB | |
Załącznik nr 6 | odt | 14,34 kB | |
Załącznik nr 7 | odt | 22,00 kB | |
Załącznik nr 8 | odt | 14,44 kB | |
Załącznik nr 9 | odt | 16,75 kB | |
Załącznik nr 10 - Formularz oferty | odt | 22,82 kB | |
Załącznik nr 11 | odt | 16,03 kB | |
Załącznik nr 12 - Projekt Umowy | odt | 36,64 kB | |
Załącznik nr 13 | odt | 13,29 kB | |
Załącznik nr 14 | odt | 13,46 kB | |
Załacznik nr 15 | odt | 11,65 kB |