OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA na: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.800.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA na: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.800.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków
Raszków: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.800.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków
Numer ogłoszenia: 285666 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262094 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszków, Rynek 32, 63-440 Raszków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7343510, faks 062 7350665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.800.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.800.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków Zakres zamówienia obejmuje: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 3.800.000 PLN na sfinansowanie wydatków majątkowych ujętych w załączniku nr 3 do uchwały XI/79/2015 Gminy i Miasta Raszków z dnia 30 września 2015 roku w sprawie zmian w budżecie gminy i miasta Raszków na rok 2015...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Raszkowie, ul. Ostrowska 28, 63-440 Raszków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 533191,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 424505,02
-
Oferta z najniższą ceną: 424505,02 / Oferta z najwyższą ceną: 436758,11
-
Waluta: PLN .
Metadane
Źródło informacji: | Henryk Krawczyk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mateusz Pluta |
Data wprowadzenia: | 2015-10-27 11:30:59 |
Opublikował: | Mateusz Pluta |
Data publikacji: | 2015-10-27 11:31:21 |
Ostatnia zmiana: | 2015-10-27 11:31:39 |
Ilość wyświetleń: | 814 |