OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA dot. Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy i Miasta Raszków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA dot. Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy i Miasta Raszków
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500083104-N-2017 z dnia 29-12-2017 r.
Gmina Raszków: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy i Miasta Raszków
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619307-N-2017
Numer ogłoszenia: 619307-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Raszków, Krajowy numer identyfikacyjny 53043600000, ul. Rynek 32, 63440 Raszków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 343 510, e-mail kancelaria@raszkow.pl, faks 627 350 665.
Adres strony internetowej (url): www.raszkow.bip.net.pl
Adres strony internetowej (url): www.raszkow.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy i Miasta Raszków
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZP 271.20.2017
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Część I Zamówienia: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Część II Zamówienia: Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenie assistance Część III Zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarne jSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 – Program Ubezpieczenia
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 139000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: Balcia Insurance SE Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. K. Valdemara 63 Kod pocztowy: Miejscowość: Ryga Kraj/woj.: Łotwa Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
Skrót literowy nazwy państwa: LV nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 139000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 139000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201516.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zamówienia: Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenie assistance | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 39240.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: CONCORDIA polska TUW Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul.Śródmiejska 24 Kod pocztowy: 64-920 Miejscowość: Piła Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 39240.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 39240.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65655.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarne | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 9264.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: CONCORDIA Polska TUW Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul.Śródmiejska 24 Kod pocztowy: 64-920 Miejscowość: Piła Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 9264.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 8010.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32850.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Metadane
Źródło informacji: | Henryk Krawczyk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mateusz Pluta |
Data wprowadzenia: | 2017-12-29 13:59:13 |
Opublikował: | Mateusz Pluta |
Data publikacji: | 2017-12-29 13:59:58 |
Ostatnia zmiana: | 2017-12-29 14:00:06 |
Ilość wyświetleń: | 560 |