Sprzedaż samochodów pożarniczych
Sprzedaż samochodów pożarniczych
Zarządzenie Nr 0050.483.2020
Burmistrza Gminy i Miasta Raszków
z dnia 25 maja 2020r.
w sprawie sprzedaży samochodów strażackich stanowiących własność Gminy i Miasta Raszków
Na podstawie art. 30 ust.1 i ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. 2020 poz. 713) zarządzam co następuje:
§1.
1. Przeznacza się do sprzedaży środek trwały będący własnością Gminy i Miasta Raszków, samochody strażackie:
Przedmiot sprzedaży:
1) samochód STAR 244
Dane identyfikacyjne pojazdu:
Marka: STAR 244
Model pojazdu- 244 POŻ.GBA25/16
Rok produkcji:1987
Numer rejestracyjny: KLJ 4220
Numer identyfikacyjny (VIN)/ramy: 10834
Pojemność skokowa silnika/ moc silnika: 6842 cm3
Masa własna: 7580 kg
Cena wywoławcza:
8.400,00 zł ( cena brutto )
słownie: osiem tysięcy czterysta złotych 00/100
2) samochód JELCZ
Model pojazdu- 317GCBAM5/16/8
Rok produkcji: 1986
Numer rejestracyjny: KPJ 4192
Numer identyfikacyjny (VIN)/ramy: 317WK0G0013076
Pojemność skokowa silnika/ moc silnika: 11100cm3/200 kW
Masa własna: 7800 kg
Cena wywoławcza:
9.700,00 zł ( cena brutto)
słownie: dziewięć tysięcy siedemset złotych 00/100
2. Sprzedaż przeprowadzić w formie przetargu ofertowego nieograniczonego, z ceną jako jedynym kryterium oceny oferty.
3. Treść ogłoszenia o przetargu ofertowym stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2.
Do przeprowadzenia przetargu powołuje Komisję Przetargową w następującym składzie:
Rafał Lisiak – Przewodniczący,
Małgorzata Płóciennik– członek,
Tomasz Izydorek– członek,
Ilona Mróz – członek.
2. Do obowiązków komisji należy:
1) zamieszczenie ogłoszenia o przetargu na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta Raszków w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu;
2) udzielenie informacji oferentom;
3) przeprowadzenie przetargu;
4) sporządzenie protokołu końcowego z podaniem wyników przetargu i przedłożenie go do zatwierdzenia Burmistrzowi;
6) zorganizowanie dodatkowego przetargu ustnego (licytacji) w przypadku ofert równorzędnych;
7) przygotowanie umowy sprzedaży.
3. Komisja pełni swoje obowiązki od dnia powołania do dnia zatwierdzenia przez Burmistrza protokołu końcowego z przetargu.
§3.
Protokół z przebiegu przetargu powinien zawierać w szczególności:
1) określenie miejsca i czasu przetargu;
2) imiona i nazwiska oraz podpisy członków komisji przetargowej;
3) wysokość ceny wywoławczej;
4) zestawienie ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszenie;
5) najwyższą cenę zaoferowaną za przedmiot sprzedaży;
6) imię, nazwisko ( firmę) i miejsce zamieszkania nabywcy lub jego siedzibę;
7) wysokość ceny nabycia i oznaczenie kwoty, jaką nabywca uiścił w poczet ceny;
8) wnioski i oświadczenia członków komisji przetargowej.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Metadane
Źródło informacji: | Mateusz Pluta |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Mateusz Pluta |
Data wprowadzenia: | 2020-05-28 14:10:30 |
Opublikował: | Mateusz Pluta |
Data publikacji: | 2020-05-28 14:13:36 |
Ostatnia zmiana: | 2020-05-28 14:18:32 |
Ilość wyświetleń: | 479 |
attach_file Załączniki
Umowa sprzedaży Jelcz 2020 | odt | 18,38 kB | |
Umowa sprzedaży Star 2020 | odt | 18,48 kB | |
Załącznik do zarządzenia | odt | 20,83 kB | |
Zarządzenie Burmistrza | odt | 18,19 kB |