Zarządzenie Nr 0050.483.2020

Burmistrza Gminy i Miasta Raszków

                                             z dnia 25 maja 2020r.

w sprawie sprzedaży samochodów strażackich  stanowiących własność Gminy i Miasta Raszków

Na podstawie art. 30 ust.1 i ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. 2020 poz. 713) zarządzam co następuje:

§1.

1.     Przeznacza się do sprzedaży środek trwały będący własnością Gminy i Miasta Raszków, samochody strażackie:

 Przedmiot sprzedaży:

1) samochód STAR 244

Dane identyfikacyjne pojazdu:

Marka: STAR 244

Model pojazdu- 244 POŻ.GBA25/16

Rok produkcji:1987

Numer rejestracyjny: KLJ 4220

Numer identyfikacyjny (VIN)/ramy: 10834

Pojemność skokowa silnika/ moc silnika: 6842 cm3

Masa własna: 7580 kg

Cena wywoławcza:

8.400,00 zł ( cena brutto )

 słownie: osiem tysięcy czterysta złotych 00/100

 

2) samochód  JELCZ

Model pojazdu- 317GCBAM5/16/8

Rok produkcji: 1986

Numer rejestracyjny: KPJ 4192

Numer identyfikacyjny (VIN)/ramy: 317WK0G0013076

Pojemność skokowa silnika/ moc silnika: 11100cm3/200 kW

Masa własna: 7800 kg

Cena wywoławcza:

9.700,00 zł ( cena brutto)

słownie: dziewięć  tysięcy  siedemset złotych 00/100

2.     Sprzedaż przeprowadzić w formie przetargu ofertowego nieograniczonego, z ceną jako jedynym kryterium oceny oferty.

3.     Treść ogłoszenia o przetargu ofertowym stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§2.

Do przeprowadzenia przetargu powołuje Komisję Przetargową w następującym składzie:

Rafał Lisiak – Przewodniczący,

Małgorzata Płóciennik– członek,

Tomasz Izydorek– członek,

Ilona Mróz – członek.

2.     Do obowiązków komisji należy:

1) zamieszczenie ogłoszenia o przetargu na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta Raszków w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu;

2) udzielenie informacji oferentom;

3) przeprowadzenie przetargu;

4) sporządzenie protokołu końcowego z podaniem wyników przetargu i przedłożenie go do zatwierdzenia Burmistrzowi;

6) zorganizowanie dodatkowego przetargu ustnego (licytacji) w przypadku ofert równorzędnych;

7) przygotowanie umowy sprzedaży.

3.     Komisja pełni swoje obowiązki od dnia powołania do dnia zatwierdzenia przez Burmistrza protokołu końcowego z przetargu.

§3.

Protokół z przebiegu przetargu powinien zawierać w szczególności:

1)    określenie miejsca i czasu przetargu;

2)    imiona i nazwiska oraz podpisy członków komisji przetargowej;

3)    wysokość ceny wywoławczej;

4)    zestawienie ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na ogłoszenie;

5)    najwyższą cenę zaoferowaną za przedmiot sprzedaży;

6)    imię, nazwisko ( firmę) i miejsce zamieszkania nabywcy lub jego siedzibę;

7)    wysokość ceny nabycia i oznaczenie kwoty, jaką nabywca uiścił w poczet ceny;

8)    wnioski i oświadczenia członków komisji przetargowej.

§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

 

>> Zdjęcia