Uzupełnienie treści aktów urodzenia, małżeństwa, zgonu 

Sprawa:

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 29 września 1989 roku – Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2004 roku Nr 161, poz. 1688 z późn. zm.)

Procedura:

1. Wymagane dokumenty:

  • dowód osobisty wnioskodawcy do wglądu, dokumenty stanowiące podstawę uzupełnienia określone przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego (głównie odpisy aktów stanu cywilnego).

 

2. Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Stanu Cywilnego w Raszkowie siedzibą w Przybysławicach, I piętro, pok. nr 1 tel. 062 734 33 17

 

3. Sposób załatwienia sprawy:

 – sporządzenie decyzji i wpisanie jej do aktu.

 

4. Termin załatwienia sprawy

- załatwienie sprawy następuje w ciągu jednego miesiąca. Jednak termin ten może ulec wydłużeniu, o czym wnioskodawca zostanie zawiadomiony na piśmie drogą pocztową.

 

5. Tryb odwoławczy:

Od decyzji wydanej przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego przysługuje stronie prawo wniesienia za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Raszkowie odwołania do Wojewody Wielkopolskiego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Dokumenty do pobrania:

Brak

Opłaty:

39 zł za wydanie decyzji. Opłatę należy przelać na rachunek Urzędu - Bank Spółdzielczy w Raszkowie nr 68843000090000021500136150

Uwagi:

1. Uzupełnieniu podlegają tylko dane wymagane przez prawo, a których brak w dotychczasowym akcie.